Proiect de Hotărâre privind anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, administrate de organul fiscal, datorate bugetului local al Municipiului Baia Mare de către contribuabilii persoane fizice și persoane juridice

18 Septembrie, 2024
Municipiul Baia Mare anunță azi, 18 septembrie 2024, deschiderea procedurii de transparență decizională a procesului de elaborare a Proiectului de Hotărâre privind anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, administrate de organul fiscal, datorate bugetului local al Municipiului Baia Mare de către contribuabilii persoane fizice și persoane juridice.

Documentația aferentă proiectului de hotarâre include:
- proiectul de hotărăre și Anexa;
- referatul de aprobare al primarului Municipiului Baia Mare;
- raportul de specialitate promovat de către Direcția Taxe și Impozite;

Precizăm că proiectul de hotărâre și documentația aferentă pot fi consultate pe platforma www.baiamare.ro, în secțiunea Administrație/Administrație Transparentă.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus consultării publice pot fi transmise în termen de 10 zile calendaristice de la data apariției prezentului anunț:
- prin formularul online disponibil accesând Formular propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare;
- ca mesaj în format electronic la adresa de e-mail cic@baiamare.ro;
- la sediul instituției, Serviciul Relații cu Publicul, str. Gheorghe Șincai, nr. 37.
Materialele transmise vor purta mențiunea ”Propuneri pentru proiectul de hotărâre privind anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, administrate de organul fiscal, datorate bugetului local al Municipiului Baia Mare de către contribuabilii persoane fizice și persoane juridice”

Propunerile trimise vor fi publicate pe platforma www.baiamare.ro, în secțiunea Administrație/ Administrație Transparentă. Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică în termen de 10 zile calendaristice de la data apariției prezentului anunț.
 
 
 
p. Primar
Viceprimar desemnat
Ioan Doru Dăncuș
 
Se incarca...