- Activităţi comerciale
- Închirieri locuințe
- Autorizări transport în regim de TAXI
- Concesionări şi închirieri
- Evidenţa populaţiei
- Impunerea şi scoaterea din evidenţele fiscale
- Declararea Prealabilă a Adunărilor Publice
- Registrul Agricol
- Relaţii cu publicul
- Direcția Asistență Socială
- Serviciul Utilități Publice
- Starea civilă
- Arhiva
- Serviciul Urbanism și Avize
- Serviciul Autorizare Construcţii
- Serviciul Dezvoltare Urbană și Amenajarea Teritoriului
- Administrare cimitire
- Serviciul Infrastructură
- Serviciul Patrimoniu
Eliberare Carte de Identitate provizorie cetățenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România
Pentru obținerea cărții de identitate se parcurg următorii pași:
Pașii ce trebuie urmați
Depunerea actelor la sediul Biroului de Evidenta Informatizata a Persoanei
Activitatea de depunere a cererilor se va desfășura exclusiv prin programare prealabilă pe site-ul www.baiamare.ro, secțiunea Programări online Evidența Persoanelor . Cetatenii care din diferite motive nu se pot prezenta la data și ora programată, sunt RUGATI INSISTENT să-și anuleze programarea în timp util dând astfel posibilitatea altor cetățeni să beneficieze de programare.
Cererea tip, împreună cu actele necesare se depun personal la sediul Biroului de Evidență Informatizată a Persoanei la data și ora programată.
Cererea se obţine de la ofiţerul de serviciu sau se descarcă de mai jos şi se listează pe o singură foaie A4, faţă-verso; se completează de titular şi se va semna în faţa lucrătorului de la ghişeu.
Ridicarea cărții de identitate.
Cererile pentru eliberarea actelor de identitate se depun personal, iar cartile de identitate se elibereaza titularilor. In situatia in care solicitantul nu se afla in tara, mandatarul va prezenta o procura speciala pe care se afla aplicata fotografia titularului, autentificata de misiunea diplomatica sau oficiul consular de cariera al Romaniei din statul in care se afla solicitantul. In cuprinsul procurii este necesar sa se regaseasca referirea expresa la obiectul mandatului.
Începând cu data de 25.10.2023, termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea cărților de identitate este de 7 zile CALENDARISTICE de la data depunerii acestora.
Prin excepție, cetățeanul care se află într-o situație deosebită, ce poate justifica solicitarea eliberării cărții de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit mai sus, va fi îndrumat să se adreseze șefului serviciului, sens în care va depune o cerere în acest scop.
Acte necesare
- cererea pentru eliberarea actului de identitate cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate şi reşedinţa în România;
- paşaportul, aflat în termen de valabilitate, care atestă statutul de cetăţean român domiciliat în străinătate;
- certificatul de naştere şi/sau de căsătorie, eliberate de oficiile de stare civilă române, dacă este cazul;
- hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă, după caz;
- dovada adresei de reşedinţă din România;
- două fotografii mărimea 3/4 cm, având la bază o bandă albă de 7 mm;
- documentul cu care se face dovada achitării contravalorii cărții de identitate (1.00 lei);
Unde se depun actele
Actele se depun la Sediul Serviciului Public Comunitar de Evidenta a Persoanelor Baia Mare – Biroul de Evidenta Informatizata a Persoanei,
Locație: str. Tineretului nr. 2
Programul de primire documente
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
08:00 - 13:00 | 08:00 - 13:00 | 08:00 - 13:00 | 13:30 - 18:30 | 8:30 - 12:00 |
Programul de eliberare documente
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
14:00 - 16:30 | 14:00 - 16:30 | 14:00 - 16:30 | 08:00 - 12:00 | 12:00 - 16:30 |