- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Prezentarea Direcţiei Relaţii Publice
Subordonare
Direcția Relații Publice se subordonează Primarului Municipiului Baia Mare.
Atribuții Principale
Direcția Relații Publice îndeplinește atribuțiile ce decurg din prevederile O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, aplicarea prevederilor Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, asigurand comunicarea cu societatea civilă, conform prevederilor Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică.
Alte atribuții
• asigură relația instituției Primarului cu instituții similare la nivel național și internațional;
• operează înscrierea cetăţenilor în audienţă şi gestionarea solicitărilor formulate în cadrul acestora;
• asigură administrarea reţelelor de calculatoare din cadrul instituţiei, monitorizarea stării lor tehnice și eficientizarea funcţionării acestora.
• organizează şi asigură buna desfăşurare a activităţilor privind liberul acces la informaţiile de interes public conform Legii nr.544/2001;
• asigură organizarea şi derularea activităţilor privind transparenţa decizională în administraţia publică, conform prevederilor Legii nr.52/2003;
• realizarea unui cadru optim pentru depunerea cererilor, sesizărilor şi propunerilor cetăţenilor printr-un Serviciu Relații cu Publicul performant