Închiriere teren pentru panouri publicitare

Pentru amplasarea de panouri publicitare în municipiul Baia Mare, este necesară închirierea terenului.

Cine poate solicita acest serviciu

Serviciul poate fi solicitat de orice persoană juridică sau fizică, română sau străină.


Pașii ce trebuie urmați

Pentru închirierea de teren în vederea amplasării de panouri publicitare se parcurg următorii pași:


Depunerea documentației necesare

Solicitarea se poate face prin depunerea actelor la Biroul Relaţii cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Baia Mare sau prin poştă.
Solicitarea semnată şi ştampilată, dacă este cazul, poate fi depusă de orice persoană, dar contractul nu poate fi semnat decât de beneficiar sau de o altă persoană mandatată prin act autentificat.


Analizarea actelor depuse

Angajații Serviciului Monitorizare Contracte analizează actele depuse de solicitant și fac verificarea în teren dacă este cazul.


Semnarea contractului de închiriere teren

Solicitările se soluţionează în 30 de zile de la depunere, sau dacă documentaţia este incompletă (lucru care i se aduce la cunoştinţă în scris solicitantului), la completarea acesteia.
Beneficiarul semnează contractul, moment în care i se comunică ziua când poate veni dupa el (sau se ia legătura telefonic). În final solicitantul obţine contractul solicitat pentru terenul pe care doreşte să-l utilizeze.

Contractele de închiriere se declară la Direcţia de Venituri în vederea impozitării.


Acte necesare

• Cerere + copii
• Hotărâre Consiliu Local sau Autorizație de Construire
• Certificat de Urbanism de la instituția Arhitectului Șef, nu dacă este Autorizația de Construire
• Plan încadrare în zonă, Plan de situaţie,Plan existent, Plan propus de la Proiectant
• Planşă dimensiuni panou
• Act proprietate imobil în faţa căruia se montează panoul, nu şi în cazul licitaţiilor
• Certificat de Înregistrare
• Statut firmă/Act Constitutiv
• Buletin/Carte Identitate pentru asociat/administrator firmă
• Pentru teren licitat mai trebuie - Proces verbal licitaţie
- Certificat fiscal Direcţia Venituri
- Bilanţ vizat de Direcţia de Finanţe MM


Unde se depun actele

Actele se depun la Biroul Relaţii cu Publicul
Locație: Sediul central al Primăriei, Str. Gheorghe Şincai nr.37, parter


 
Program Biroul Relaţii cu Publicul

Programul de primire și eliberare documente la Biroul Relaţii cu Publicul
 

Luni Marti Miercuri Joi Vineri
8:00- 15:00 8:00- 15:00 8:00- 15:00 8:00- 16:00 8:00- 14:00

Programul de eliberare documente la Biroul Relaţii cu Publicul
 

Luni Marti Miercuri Joi Vineri
15:00- 16:30 15:00- 16:30 15:00- 16:30 16:00- 18:30 14:00- 15:30
 
 
Pentru mai multe informații contactați Serviciul Monitorizare Contracte - Şef Serviciu Pallade Simona Adresa: str. Vasile Lucaciu nr. 2 - Clădirea Millennium 1, parter Telefon: 0372-036998; 0262 275 236
Program cu publicul Serviciul Disciplină Contractuală
Luni Marti Miercuri Joi Vineri
09:00 - 11:00 - 09:00 - 11:00 09:00 - 11:00 -
14:00 - 15:00   14:00 - 15:00 14:00 - 15:00  
 
Ți-a fost de folos această pagină?
   
Se incarca...