- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Anunț privind concursul de recrutare organizat în vederea ocupării funcţiei publice de conducere vacante de Director General Direcţia Generală de Acțiune Civică.
Primăria Municipiului Baia Mare organizează concurs de recrutare în vederea ocupării funcţiei publice de conducere vacante de Director General Direcţia Generală de Acțiune Civică.
Condiţiile specifice de participare la concurs:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- minimum 3 ani vechime în specialitatea studiilor;
- studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unei funcţii publice, prevăzute în art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.
Concursul va consta în două probe, respectiv, proba scrisă și interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 18.12.2017, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Șincai, nr. 37.
Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, partea a III-a şi în presă, respectiv până la data de 06.12.2017 , inclusiv.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane, camera 31, etaj IV, telefon 0262/211001, interior 195.
Cătălin Cherecheş
Primarul Municipiului Baia Mare
Condiţiile specifice de participare la concurs:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- minimum 3 ani vechime în specialitatea studiilor;
- studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unei funcţii publice, prevăzute în art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.
Concursul va consta în două probe, respectiv, proba scrisă și interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 18.12.2017, ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Șincai, nr. 37.
Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, partea a III-a şi în presă, respectiv până la data de 06.12.2017 , inclusiv.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane, camera 31, etaj IV, telefon 0262/211001, interior 195.
Cătălin Cherecheş
Primarul Municipiului Baia Mare
Rezultatele concursului
Rezultatul selecției dosarelor de înscriere - afişat 13.12.2017
Rezultatul probei scrise - afişat 19.12.2017
Rezultatul soluționării contestației la proba scrisă - afişat 21.12.2017
Rezultatul probei de interviu și Lista cuprinzând rezultatele finale - afişat 22.12.2017
Descarcă fișiere atașate
Descarcă anunţul
Descarcă bibliografia
Principalele atribuții ale postului
Descarcă conținut dosar
Descarcă formularul de înscriere
Descarcă model de adeverință
Descarcă declarație pe propria răspundere