- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Anunț privind TÂRGUL DE CRĂCIUN 2018
Aducem la cunoştinţă tuturor agenţilor economici că în perioada 30 noiembrie 2018 - 14 ianuarie 2019 în Piața Libertății din municipiul Baia Mare vor avea loc manifestările prilejuite de “TÂRGUL DE CRĂCIUN 2018”, conform H.C.L. Nr. 588/2018.
Agenţii economici interesaţi să participe la această manifestare sunt rugaţi să se adreseze la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, str. Gh. Şincai nr. 37, la Biroul Relații cu Publicul începând cu data de 12.11.2018.
Termenul limită pentru depunerea actelor este data de 19.11.2015, orele 15.00.
Actele necesare pentru participare:
- cerere tip existentǎ la Biroul Relații cu Publicul;
- pentru persoanele juridice: actele firmei (statut sau act constitutiv, certificat de înregistrare);
- pentru persoane fizice autorizate, întreprinderi familiale sau individuale: rezoluția Directorului Oficiului Registrului Comerţului, certificat de înregistrare;
- aviz sanitar – veterinar pentru agenţii economici care vor desface produse alimentare.
Se aprobă amplasarea comercianţilor doar în căsuțe de lemn puse la dispoziție de SPAU sau dacă dispun de alte structuri de vânzare din lemn avizate de Comisia de Estetică Urbană din cadrul Primăriei Municipiului Baia Mare.
Amplasarea agenţilor economici se va face după principiul primul venit - primul servit, în limita spaţiului disponibil. În cazul în care se depun 2 sau mai multe cereri pentru același amplasament sau căsuță se va organiza licitație cu strigare, între agenții economici care au depus solicitare, în termen de 3 zile de la expirarea perioadei de depunere a solicitărilor.
Notă: Se vor comercializa produse de artizanat, produse alimentare de sezon, alimentaţie publică. În cazul unor motive obiective, organizatorul îşi rezervă dreptul de a schimba locaţia standurilor.
Agenţii economici interesaţi să participe la această manifestare sunt rugaţi să se adreseze la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, str. Gh. Şincai nr. 37, la Biroul Relații cu Publicul începând cu data de 12.11.2018.
Termenul limită pentru depunerea actelor este data de 19.11.2015, orele 15.00.
Actele necesare pentru participare:
- cerere tip existentǎ la Biroul Relații cu Publicul;
- pentru persoanele juridice: actele firmei (statut sau act constitutiv, certificat de înregistrare);
- pentru persoane fizice autorizate, întreprinderi familiale sau individuale: rezoluția Directorului Oficiului Registrului Comerţului, certificat de înregistrare;
- aviz sanitar – veterinar pentru agenţii economici care vor desface produse alimentare.
Se aprobă amplasarea comercianţilor doar în căsuțe de lemn puse la dispoziție de SPAU sau dacă dispun de alte structuri de vânzare din lemn avizate de Comisia de Estetică Urbană din cadrul Primăriei Municipiului Baia Mare.
Amplasarea agenţilor economici se va face după principiul primul venit - primul servit, în limita spaţiului disponibil. În cazul în care se depun 2 sau mai multe cereri pentru același amplasament sau căsuță se va organiza licitație cu strigare, între agenții economici care au depus solicitare, în termen de 3 zile de la expirarea perioadei de depunere a solicitărilor.
Notă: Se vor comercializa produse de artizanat, produse alimentare de sezon, alimentaţie publică. În cazul unor motive obiective, organizatorul îşi rezervă dreptul de a schimba locaţia standurilor.
Descarcă fișiere atașate
Descarcă anunţul