Anunț de interes public - FESTIVALUL CASTANELOR 2017

Având în vedere prevederile H.C.L. Nr. 399/12.09.2017 prin care s-a modificat Caietul de sarcini pentru atribuirea prin licitație publică cu strigare a amplasamentelor aflate pe domeniul public al Municipiului Baia Mare, cu ocazia FESTIVALULUI CASTANELOR 2017, aducem la cunoștința tuturor comercianților cărora li s-a atribuit urmare a licitatiilor organizate locații pentru alimentație publică, vânzare de produse alimentare, produse nealimentare, că perioada de desfășurare a evenimentului este 5 - 8 octombrie 2017, perioadă în care se pot desface asemenea produse cu ocazia FESTIVALULUI CASTANELOR 2017 Baia Mare.

În cazul în care comercianții cărora li s-a atribuit urmare a licitatiilor organizate locații sunt de acord cu participarea la festival in perioada de 5-8 octombrie 2017, aceștia trebuie să achite taxa de utilizare a domeniului public până la data de 15 septembrie 2017.

În cazul în care comercianții renunță la locația atribuită, aceștia vor depune o cerere scrisă în acest sens la sediul Municipiului Baia Mare Str. Gh. Șincai Nr. 37 până la data de 15 septembrie 2017.

Pentru restituirea garanției plătite și eventual a taxei de utilizare a domeniului public se vor anexa cererii chitanțele de plată folosite în acest sens.

Informaţii suplimentare se pot obține la numărul 0372-036996 - Serviciul Comercial.



Cătălin Cherecheş
Primarul Municipiului Baia Mare
Descarcă fișiere atașate Descarcă anunţul
Se incarca...