ANUNȚ SELECȚIE Manager Proiect în cadrul Proiectului Incubatorul socio medical, instrument de inovare socială - POCU 4.2 - etapa2

Municipiul Baia Mare anunță organizarea unei proceduri de selecție a Managerului de Proiect pentru proiectul „Incubatorul socio - medical, instrument de inovare sociala” – POCU/20/4/2/101853 depus în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014-2020. Obiectivul general al proiectului este: Cresterea nivelului de trai pentru persoanele aflate în risc de saracie și excluziune socialӑ, din comunitatea marginalizatӑ situatӑ în latura de sud-vest a Municipiului Baia Mare, prin furnizarea de servicii integrate specializate, corelate cu nevoile individuale și familiale și cu situația socio-economicӑ a orașului, pentru minim 560 persoane aflate în risc de sӑrӑcie și excluziune socialӑ.

Principalele activități ale proiectului: Activitatea 1. Managementul de proiect; Activitatea 2. Informare si publicitate; Activitatea 3. Identificare, recrutare si evaluarea nevoilor sociale ale grupului tinta; Activitatea 4. Sprijin pentru creșterea accesului și participãrii la educație a 100 elevi de gimnaziu; Activitatea 5. Servicii de consiliere socială, psiho-pedagogica, pe piata muncii, și socio-medicala pentru 560 persoane din GT; Activitatea 6. Servicii de instruire si calificare GT; Activitatea 7. Activitati de susținere a antreprenoriatului în cadrul comunității, inclusiv a ocupării pe cont-propriu, pentru 84 persoane din grupul tinta; Activitatea 8. Sprijin pentru accesul și menținerea pe piața muncii a minim 55 persoane din grupul tinta; Activitatea 9. Reabilitarea a 50 de locuinte din zona de SV a MBM; Activitatea 10. Infiintarea si functionarea unui Incubator socio - medical în Baia Mare; Activitatea 11. Acordarea de asistenţă juridică pentru reglementări privind actele a minim 40 persoane din comunitatea vizată de proiect; Activitatea 12. Acțiuni de implicare activă și voluntariat al membrilor comunității în soluționarea problemelor cu care se confruntă comunitatea.

Procedura de selecție se derulează pentru postul de Manager de Proiect:
- studii superioare cu vechime între 5-10 ani, timp parțial durata timpului de lucru fiind de 30 ore/săptămână.

Poate participa la concursul organizat pentru ocuparea postului de Manager de Proiect orice
persoană care îndeplineşte condiţiile generale şi condiţiile specifice stabilite în ghidul
solicitantului și prevăzute în prezentul anunț.

(1) Condițiile generale care trebuie îndeplinite de o persoană perntru a putea participa la concurs sunt:
a) are cetăţenia română, cetăţenia altor state membre ale Uniunii Europene sau a
statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează;
f) îndeplinește condiţiile de studii şi după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

(2) Condițiile specifice care trebuie îndeplinite de persoana care participă la concursul pentru ocuparea postului de Manager de Proiect stabilite pe baza prevederilor ghidului solicitantului și prezentate în fișa postului sunt urmӑtoarele: Educație solicitatӑ – studii superioare absolvite (minim 3 ani), Experiențӑ solicitatӑ – 5-10 ani experiențӑ în studii superioare, Competențe solicitate: bune abilitӑți de comunicare și relaționare, capacitatea de analizӑ deductivӑ și inductivӑ, gândire criticӑ, bune abilitӑți de organizare.

Atribuțiile principale din fișa de post pentru postul de Manager de Proiect sunt următoarele:

- Este responsabil pentru managementul proiectului;
- Este responsabil pentru implementarea cu succes a activităților proiectului și pentru atingerea rezultatelor planificate în proiect (aferent tuturor subactivităților);
- Asigură activitatea de management și evaluare (aferent A 1.1);
- Asigură derularea proiectului în parametri stabiliți;
- Asigură executarea la timp a activităților;
- Asigură comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului și respectarea obligațiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat;
- Pregatește și organizează planurile de activitate în cadrul proiectului și asigură resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
- Administrează bugetul proiectului în conformitate cu procedurile interne aplicabile și cu condițiile finanțatorului;
- Valorifică și dezvoltă oportunitățile pe durata implementării proiectului;
- Coordonează activitățile din cadrul proiectului supervizând direct echipa de implementare și echipa suport;
- Monitorizează în timp progresul atins față de obiectivele propuse și redactează rapoarte către finanțator;
- Asigură circulația informației în cadrul proiectului și pentru alte departamente ale organizației și organizează periodic intâlniri cu echipa de proiect;
- Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului;
- Stabilește sarcinile și responsabilitățile personalului din subordine;
- Motivează echipa de proiect prin comunicare și prin evaluarea permanentă a subordonaților direcți;
- Verifică pontajul lunar pentru personalul subordonat;
- Organizează acordarea concediului de odihnă și a zilelor libere pentru personalul din subordine;
- Verifică documentele suport ale experților implicați în proiect;
- Organizează achizițiile din proiect;
- Organizează colectarea, distribuirea, arhivarea informației și a întâlnirilor de proiect.

Documente necesare depunerii candidaturii pentru ocuparea postului de manager de proiect:

1. cererea de înscriere la concurs adresată reprezentantului legal al Liderului de parteneriat (cererea în format liber va cuprinde denumirea postul pentru care candidează);
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
4. copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
7. curriculum vitae, datat si semnat pe fiecare pagina, precum si postul vizat;
8. Declaratie privind disponibilitatea de a lucra pe durata estimata a activitatilor pe perioada proiectului (36 luni);
9. alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.

- Toate documentele trebuie prezentate in original pentru a fi certificate ,,conform cu originalul” și semnate pe fiecare paginӑ.

Modalitatea de depunere a candidaturii:

- la Centrul Regina Maria, str. Valea Rosie nr 10 C (în zilele lucratoare), în plic închis cu mențiunea ,,candidatură expert POCU 4.2”
Data limita de depunere a candidaturii: 22.11.2017, ora 11.00

Candidaturile transmise dupa data limita (22.11.2017, ora 11.00), precum și cele incomplete vor fi respinse.

Rezultatul selecției CV-urilor se va afișa la avizierul instituției pânӑ în data de 24.11.2017, ora 13.00.

Persoanele declarate admise la proba de evaluare a CV-urilor vor participa la interviul organizat în data de 27.11.2017.

Rezultatele selecției experților va fi afisat la avizierul instituției în data de 29.11.2017, ora 13.00.

Persoana de contact: Prunduș Camelia, e-mail: proiectinsomed@gmail.com sau cameliaprundus@gmail.com sau la adresa: str.Valea Roșie nr.10C, de luni pânӑ vineri între orele 08:00 – 16:00.



Expert Resurse Umane,
Lupșa Roxana Cătălina
Descarcă fișiere atașate Descarcă anunţul
Se incarca...