- Activităţi comerciale
- Închirieri locuințe
- Autorizări transport în regim de TAXI
- Concesionări şi închirieri
- Evidenţa populaţiei
- Impunerea şi scoaterea din evidenţele fiscale
- Declararea Prealabilă a Adunărilor Publice
- Registrul Agricol
- Relaţii cu publicul
- Direcția Asistență Socială
- Serviciul Utilități Publice
- Starea civilă
- Arhiva
- Serviciul Urbanism și Avize
- Serviciul Autorizare Construcţii
- Serviciul Dezvoltare Urbană și Amenajarea Teritoriului
- Administrare cimitire
- Serviciul Infrastructură
- Serviciul Patrimoniu
Retragerea autorizației de funcționare
Cine poate solicita acest serviciu
Comercianții care au autorizații de funcționare și își încheie activitatea.
Pașii ce trebuie urmați
Pentru retragerea autorizației de funcționare se parcurg următorii pași:
Depunerea documentației necesare
Solicitarea se poate face prin depunerea actelor la Serviciul Relaţii cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Baia Mare, unde agentul economic primeşte un fluturaş cu termenul de rezolvare a solicitări
Retragerea autorizației de funcționare
Solicitantul poate urmări starea dosarului după numărul de înregistrare primit la depunerea documentaţiei.
Acte necesare
• Cerere tip semnată
• Autorizaţia de funcţionare în original vizată pe anul în curs
• Dovada închiderii punctului de lucru eliberată de Oficiul Registrului Comerţului
Dacă autorizaţia nu este vizată la zi, se va prezenta chitanţa în original şi copie cu taxa respectivă.
Unde se depun actele
Actele se depun la Serviciul Relaţii cu Publicul
Locație: Sediul central al Primăriei, Str. Gheorghe Şincai nr.37, parter
Programul de înregistrare/eliberare documente la Serviciul Relaţii cu Publicul
Luni | Marti | Miercuri | Joi | Vineri |
---|---|---|---|---|
8:00 - 16:00 | 8:00 - 16:00 | 8:00 - 16:00 | 8:00 - 17:00 | 8:00 - 15:00 |