- Rolul administrației
- Managementul
- Structura administrației
- Anunțuri și comunicate
- Declarații de avere
- Administrație transparentă
- Strategia de dezvoltare
- Integritate instituțională
- Buget Local și Raportări financiare
- Contracte
- Rapoarte de activitate
- Concursuri de angajare
- Informații de interes public
- Planuri și politici de dezvoltare locală
- Plăți
- Transparenţa veniturilor salariale
- Guvernanță corporativă
- Protecția datelor cu caracter personal
- Monitorul Oficial Local
- Alegeri Locale - Biroul Electoral de Circumscripție Baia Mare
- Agenda Conducerii
Direcția Generală Administrație Publică
Subordonare
Direcţia Generală Administrație Publică este subordonată Primarului municipiului Baia Mare
Principalele atribuţii ale Directorului General al Direcţiei Generale Administraţie Publică
• coordonează şi conduce activitatea desfăşurată de Direcţia Patrimoniu şi Direcţia Juridică Administraţie Publică Locală;
• răspunde de administrarea eficientă a bunurilor imobile proprietatea Municipiului Baia Mare;
• verifică documentaţiile care stau la baza elaborării proiectelor de hotărâri și avizează referatele de specialitate care stau la baza fundamentării proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local;
• analizează periodic modul în care sunt administrate bunurile care aparţin domeniului public şi privat al Municipiului Baia Mare şi informează atât Consiliul Local al Municipiului Baia Mare cât şi pe Primarul Municipiului Baia Mare cu privire la acestea;
• propune Consiliului Local al Municipiului Baia Mare trecerea unor terenuri în proprietatea publică, conform legii, dacă aceste terenuri sunt necesare realizării şi dezvoltării serviciilor publice;
• verifică modul cum sunt instrumentate de către Directorul Direcţiei Juridică şi Administraţie Publică Locală precum şi de către consilierii juridici ai instituţiei, procesele aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti şi evaluează periodic rezultatele;
• ia măsuri pentru punerea în aplicare a hotărârilor judecătoreşti definitive;
• participă la soluţionarea plângerilor prealabile alături de compartimentele în sfera cărora se circumscriu acestea;
• acordă viză de legalitate pe contracte, convenţii, protocoale, etc. în care Municipiul Baia Mare este parte;
• asigură consultanţă compartimentelor din cadrul Primăriei Municipiului Baia Mare;
• participă la realizarea acţiunilor de organizare şi desfăşurare a alegerilor locale şi generale;
• îndeplineşte alte sarcini încredinţate de către Primar, în condiţiile legii.