Anunţ privind concursul organizat în vederea ocupării unor funcţii contractuale temporar vacante din cadrul Proiectului -Incubatorul socio-medical, instrument de inovare socială- POCU 4.2

Primăria Municipiului Baia Mare anunţă organizarea unui concurs în vederea ocupării unor funcţii contractuale temporar vacante din cadrul Proiectului „Incubatorul socio-medical, instrument de inovare socială” – POCU/20/4/2/101853 depus în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014-2020

Fiecare candidat trebuie să îndeplinească condiţiile generale necesare ocupării unui post temporar vacant, prevăzute la art. 3 din Regulamentul- cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetăţenia română, cetăţenia altor state membre ale Uniunii Europene sau a
statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează;
f) îndeplinește condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Posturile pentru care se organizează concursul precum și condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs sunt următoarele:

1. Pentru postul de Manager de Proiect: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor, timp parțial durata timpului de lucru fiind de 30 ore/săptămână;

2. Pentru postul de Expert recrutare grup țintă: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor, ½ normă;

3. Pentru postul de Expert asistent social: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de studii universitare de Asistență socială, minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor, ½ normă;

4. Pentru postul de Expert dezvoltare antreprenoriat 1: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, ½ normă;

5. Pentru postul de Expert dezvoltare antreprenoriat 2: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor, ½ normă;

6. Coordonator voluntariat: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, ½ normă;

7. Expert psiholog: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de studii universitare psihologie, ½ normă;

8. Expert acces pe piața muncii: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, ½ normă;

9. Expert în egalitatea de șanse/non-discriminare: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, ½ normă;

10. Expert tehnic reabilitare spații: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental științe inginerești, ½ normă;

11. Responsabil asistență juridică: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință, științe juridice, ½ normă;

Concursul va consta în două probe, respectiv, probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data 28.12.2017 ora 10:00, la sediul Primăriei Municipiului Baia Mare, strada Gheorghe Şincai, nr. 37.

Dosarele de concurs se depun până în data de 15.12.2017, inclusiv, la Centrul Social Regina Maria, Str. Valea Roșie nr. 10 C.

Dosarul de concurs va conține următoarele documente:

a) cererea de înscriere la concurs adresată Primarului Municipiului Baia Mare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
f) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la Centrul Social Regina Maria, persoană de contact Prunduș Camelia, tel 0262-211949 sau pe e-mail proiectinsomed@gmail.com.
Se incarca...